Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Plakátkampány képes leírás - Plakát.tlap.hu
részletek »

Plakátkampány - Plakát.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: plakat.tlap.hu » Plakátkampány
Keresés
Találatok száma - 3 db
AD Advertising

AD Advertising

Cégünk közterületi reklámfelületeket ad bérbe kedvező áron - immáron több, mint tíz éve. Hirdetési helyeink lefedik a főváros főbb közlekedési csomópontjait. A kínálatunkban szereplő magas reklámértékű felületek egyedi méretűek és fekvésűek. Amennyiben bármelyik típusú felületünk iránt sikerült felkelteni érdeklődését, további információval szolgálunk - akár személyesen is - a részletekről.

Robogómédia

Robogómédia

Marketinggel foglalkozó szakemberekként sokat gondolkoztunk azon, hogy - az egyébként gyalogos emberek számára figyelemfelkeltő - közterületi plakátokat (óriásplakát, citylight, falfestés etc.) milyen eszközzel, illetve megoldással lehetne helyettesíteni úgy, hogy - a gyalogosok mellett - az autóvezetők (több területen rendkívül releváns célcsoport) számára is feltűnő, látható, ad absurdum jól olvasható felületet hozzunk létre. Így született meg a fejünkben a mozgó plakát vagy más néven mobil plakát. Ezt valósítottuk meg a robogómédiával, ahol rendkívül figyelemfelkeltő módon - azonos arculatú robogókon, uniformisban lévő hostesseken, illetve hostokon lévő speciálisan kialakított plakáton - hirdetünk a legforgalmasabb útvonalakon. A robogómédia kiválóan alkalmas márkaépítésre, termékkampányra, akciók hírverésére, rendezvények népszerűsítésére. Persze egy kis kreativitással a robogómédia könnyen válhat extrém, guerilla-marketing elemmé akár a vállalatok marketingszakemberei, akár az ügynökségek, akár a rendezvényszervezők kezében.

Visszataszító poszterek az egészséges táplálkozásért

Visszataszító poszterek az egészséges táplálkozásért

Sokkoló, sőt elrettentő célú plakátok jelennek meg a brit városokban - a zsíros mócsingokkal és gusztustalan húscafatokkal töltött hamburgerzsemle hatalmas cenzúrázott fotója az egészséges táplálkozásra próbálja rávezetni a brit fiatalokat. A plakát-kampány hátterében a szív és keringési betegségek ellen küzdő brit alapítvány áll, s a sokkoló képek célja az, hogy rádöbbentse a fiatalokat, mit is tartalmaznak az előszerettel és nagy mennyiségben fogyasztott csirkefalatok, hot dogok és hamburgerek. A brit gyerekeknek ugyanis - mint egy felmérésből kiderült, szinte egyáltalán fogalmuk sincs arról, hogy mi kerül a tányérjukra. A megkérdezett 14 éves fiatalok 36%a például azt sem tudta, hogy a chips néven ismert sült krumpli krumpliból van. Voltak olyanok, akik azt hitték, hogy a csipsz olajból, lisztből vagy éppen almából készül... A fiatalok 37%a nem tudta, hogy a sajt tejből van, így aztán nem meglepő, hogy arról sincsenek ismereteik, pontosan mit is darálnak bele a gyorséttermi hamburgerekbe. A plakát-kampánnyal egyidőben a brit egészségvédő alap a Downing Street 10-be, tehát a miniszterelnöki rezidenciára is eljutattatott egy folyamodványt, melyben ismét kéri a brit kormányfőt, vegye fontolóra az egészségtelen ételek és italok reklámdömpingjének betiltását, legalább a gyerekműsorok idejére.

Tuti menü